2021年11月18日 星期四

Bitcoin 能否上$98000? 是否需要定期take profit?

今篇比較簡單一點, 因加密貨幣普遍不大, 全部都是「騙人的」, 沒有價值, 所以信念群實在太少, 所以還是少寫一點, 自己又不太懂, 又DeFi, 又NFT, 明明得長線持有一招, 九成九買BTC, ETH, 所以都是小注為敬, 有興趣請自行跟一下, 不是人人有興趣, 大家明白。

1. Plan B: 今個月$98000, 下個月 $135000, 看看是否神判斷。

https://twitter.com/100trillionUSD/status/1458776821932048387

















2. Crypto Casey: 簡單一點, take profit 永遠正確, 可以先取本金, 如升20%又取一點, 你的投資是你自己負責, 別人是不會明白的。

Video

Principle: Take profits


3. Brave Wallet

https://www.pcmag.com/news/brave-adds-a-crypto-wallet-to-its-browser?utm_campaign=trueAnthem%3A%20Manual&utm_medium=trueAnthem&utm_source=facebook&fbclid=IwAR2hmG7B_66CUGvFPkSSall_9A-fI_WhtGwj-t7umNeoZG-_m0zYeVH6mhc 

1 則留言:

  1. 同意,我而家都係呢個策略,升20%賣少少。
    同埋而家BITCOIN太大隻,分少少錢出黎買有大project support 的ALTCOIN,回報可能更好。

    回覆刪除