2022年1月27日 星期四

(非關投資) 自己換廁所水箱波曲 (福馬)

其實就不是自己勁, 是別人肯在youtube 免費分享, 所以就免費學習, 買一個回來換就不用找師父, 既然別人可以免費分享, 我會繼續用此原則, 繼續免費分享個人的投資方向, 希望有用。


相關影片 (共四段片)

1. https://www.youtube.com/watch?v=MD_8jm47Xzk


2. https://www.youtube.com/watch?v=Mp36hVcBI2c



3. https://www.youtube.com/watch?v=Fud0EjYXOLE





4. https://www.youtube.com/watch?v=VVaukwFGjS4




==

(Add-20220217) 





話說之後就幫家人換波曲連下邊的管, 原因是漏水, 整了一段時間, 發現是條管的駁口位漏水, 要用包水膠包多幾浸先可以防止再漏水, 上次是只換波曲, 今次就一整條換, 可能每次也一次過換保持更新最為重要, 防止漏水出事。

不過價錢海鮮價, 上次買$98 (27/1/2022), 今次在其他地方買, 就需要$149 (16/2/2022), 但趕著用沒有辦法, 下次可以預好一點。

2 則留言:

  1. 龍頭/廁所係相對風險唔高的DYI 項目,youtube 大把片可以用黎參考呢。

    回覆刪除
  2. 其實好多項目買齊工具,自己有時間,一兩個鐘就可以攪掂。
    真係可以節省最少五百,因为為這個是基本師父上門人工。
    每單省下省下,省下的錢可以買吓股票又得,買書睇又得。

    回覆刪除