2022年1月26日 星期三

(納指)日日跌, 天天跌, 捱跌的人生

英SIR教, 講看淡容易過看好, 看淡就因為「謹慎」, 叫人買股「啲人心地不好, 推人落去去死」, 繼續可以精神勝利大法, 自己感覺很良好。

萬一好像有些傻佬日日都QQQ, 又MSFT, 還有絕技TQQQ, 5QQQ, 然後買了日日跌, 先跌你兩三成, 投資是很危險的, 所以要買$6000 PUT, 投資之道在買PUT, 槓桿夠大就可以贏數倍有回報, 然後好像2018-2019年那次一樣, 八千幾點買跌至六千幾點, 勝利, 然後等下次又開PUT, 今次就暫時萬六點跌至近萬三點, 又贏幾成, 神級絕技, 授人以漁, 然後又繼續下次可能二萬四, 回跌至二萬, 每8000點做一個單位, 保持人生勝利, 買了就無價值, 明明個別股票升了三倍, 就「扼人」, 永遠自我感覺良好。

近日時間所限, 所以寫了很少, 敬請見諒。如仍然有勇士繼續想奮戰下去, 大股一定是優先, 再配合tower, data centre, medical 等數個穩陣行業, 現價和上年年尾比回調10-30%不等, 就是在恐懼時就慢慢買入, 然後就等待勝利的來臨, 可能幾個月, 一年, 二年, 不知道, 要有信念, 別人怎樣說也沒有用。

==

MSFT業績, 依舊穩定增長


==

ARK Invest Big Ideas 2022

https://www.ark-bigideas.com/2022/en/pages/download

==

繼續用燒山腔, 談QQQ的10年退休計劃 (till 2030)

4 則留言:

  1. 我地買得股票,預左邊有咁容易賺錢呢,每一蚊都係辛苦錢,又唔係日日升,連續幾日跌又會被人質疑。

    回覆刪除
  2. 對於長線投資者,下跌是好消息

    科技不會在回頭,繼續向前發展

    回覆刪除
  3. 只要控制好風險,保持良好心態,買股票要賺錢唔難,做空賺錢反而更難

    回覆刪除
  4. 做空做十次中一次,啲人就只會拎果一次來講

    回覆刪除