2022年1月7日 星期五

個幾月前Visa Mastercard 回調再回調, 近日回復正常, 道理同樣應用於大型科網股身上

市場基本上建基於金魚的記憶, 當日Visa Mastercard跌, 就被人顛覆, 彷彿公司自己本身不懂進步, 又別人buy now pay later model 世紀無敵MODEL, 只有個別公司用, 信用咭公司不懂推出一樣, 那為何有些公司可以跨越以十年計, 依然可以繼續生存? 因為別人進步, 自己也進步, 和做人一樣, 要「為自己負責」, 但正常人自己有問題時也會負責, 不是姓「賴」的, 份工講完就算, 但公司角度要「執行」成功, 就有能者居之, 所以都不要浪費青春在不可信任的人和地方身上。

Microsoft 下跌了, NVDA又跌, QQQ也下跌, 不行了, 地球又要爆炸了, 「股票無價值」, CLOUD根本無人用, 晶片又無人製造, 電動車無意義, 美股無意義, 投資無意義, 「回家鄉就先沽為敬」, 繼續老散模式上身, 「不要被動收入啦, 又跌好辛苦」, 「你梗係啦, 我啲血汗錢黎, 生活靠晒積蓄架喇, 輸左你賠俾我呀」, 「講經咩你, 人跌你又咪跌」.........

究竟那一種心態面對所謂的跌市? 若你依舊相信美股可以創新高, 現在就是傳說中的特價時段了, 我又代入個別人士心態, 例如微軟上年年初$220-250, 應該又升升跌跌幾個月, 「買了不會升, 不買」, 突破$250不買, $300不買, 「一定會回調讓我買貨的, 唔買住」, 最後高位升至近$350, 應該在近$350就一班人想「買入長線投資」, 然後就回調浮浮沉沉, 昨日收市約$313, 高位回調超過10%, 同一間公司$350 就「長線」, $313 就「無價值」, 然後又一旦破頂又「先沽為敬」, 「以前股價升不代表未來」, 「你唔講ADBE既, 跌到HIHI喎」, 「MSCI咪又跌兩三成你唔講既」。。。

如果繼續買大股, 然後繼續上述思維模式, 「先沽為敬」, 「贏左錢沽左先真係贏, 贏一成我滿足架喇」, 其實無問題, 短炒本身無問題, 只是大家做法不同, 你有你做法, 我有我坐一堆大股年年破頂等收成。捱跌其實都辛苦, 今次不是第一次, 也不會是最後一次, 年年都有好幾次調整, 然後再破頂, 又回調又破頂, 不是最好的方法但比較容易理解而已。

==

請LIKE一下支持網誌寫作。



==

繼續用燒山腔, 談QQQ的10年退休計劃 (till 2030)

5 則留言:

  1. 跟車太貼真係好易奶野,不過今年個市相信會比較過往兩年難賺錢。我都寫開美股,Ed兄不妨加我落個blog list😁:
    https://luk-mall-invest.blogspot.com/

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實之前已加但原來無SAVE, 現在應該可以....

      刪除
  2. 沒錯,要擺脫老散思維真係好重要,一日擺脫唔到,永遠只會跌入馬太效應呢個loop,搵唔到上升階梯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實不容易, 但一步一步來有望慢慢改善, 多檢討就多進步...

      刪除