2021年12月28日 星期二

美股又回升了, 又後悔特價時段買得太少?

一星期跌, 又一星期升, 個別股票再創歷史新高, 明明特價了不敢買, 升了又不想買, 「微軟上兩星期先跌穿$320, 依家又升穿$340, 等回調先, 穿$300先買」, 「NVDA之前才穿了$280, 現在又$300樓上啦, 假的, 肯定是真股災前回調, 賣顯示咭怎會值那麼貴」

跌不買, 升不買, 100%現金, 肯定是「最佳」選擇, 好過大屍很多了。

應該都寫了幾十篇, 又升又跌又業績, 又分享不同BLOGGER 對不同公司前景看法, 為何美股日日升? 國家重視, 個別公司盈利每年增加, 又回購股份, 又創造新賣點, 又壟斷市場....簡單一點, 公司價值在於有「回頭客」, 和做食肆一樣, 要有回頭客, 幫襯一次後, 自動回來幫襯第二次第三次等等, 幾乎是做生意「最基本必勝方程式」。

今日用iphone, 明天繼續用iphone, 壞了就買新iphone, Apple watch, Mac, Ipad, 一站式, 此是個人層面。

很多層面在於商業層面, Microsoft Office 年年用年年付費, 加價也要付費, 可能有其他產品取代, 為何依舊繼續? 「換左賴野咪大檴」, 「其他公司用緊我地唔用, 都唔係same ground」.....多想商業層面應用, 大概可以知道有那些公司生存空間仍大。

「今年年頭二百幾時你不說Microsoft價值, 今年升了五成才說? 你馬後跑」講了幾年, 尤其是2018年年尾2019年年頭, 明明微軟好像過了時, 為何股價經常偷偷地創歷史新高, 當時約$100, 現在約$340, 即講了3年 (2019, 2020, 2021), 之後會繼續講, 應該Cloud 那個部份增長足夠支持股價繼續在2022年之後幾年持續增長, 市面選擇不多, 不用Azure, 就是AWS, GCP, 自己建立不是問題, 但前期資金投資不少, 有違了使用CLOUD, 使用SaaS 可以令公司節省金錢的最基本原則。

「那應該那裡入手買股票?」如果覺得要穩妥, 可能大型科網股就分注趁回調入, 或者月供, 或者幾種買入方式一起用, 買入就持有, 之後就人生充滿等待mode 現身, 等了又等, 什麼都不用做, 就理想達到。

當然最基本的業績變壞, 管理層有變, 導致股價下跌, 最基本的「先斬為敬」就請自行運用。

==

請LIKE一下支持網誌寫作。



==

繼續用燒山腔, 談QQQ的10年退休計劃 (till 2030)

10 則留言:

  1. 謝謝Ed
    幾時投資?就是今日
    怕摸頂,不一定去估走勢,更易係分散投資,分散時段買入

    我手上有回報的,不少都捱過2018-2019年,不短的時間,不要想今日買,明日就升

    回覆刪除
    回覆
    1. 年年總會有回調, 又會有破頂的時候, 持有多年必然會經過

      刪除
  2. 回覆
    1. 多年前,我曾是MS hater
      現在是股東
      真心佩服公司的發展

      刪除
    2. 確實很厲害, 發展勢頭依然加速中

      刪除
  3. 散戶心理就係升左去後悔低位時唔買,但萬一又跌返去低位佢地又覺得跌落黎接飛刀所以又唔敢買。結果就係睇住個市升左幾年,然後話自己唔適合買股票買親都跌...

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全同意yan 師兄, 所以如果不買就無謂看, 看了如看對了就先入注會好一點

      刪除
  4. 多謝Ed兄的分享,
    我身邊的朋友, 就正正如Ed兄所言, 升市 怕買在高位, 跌市又怕套力牢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 100%心理, 要破解唯有靠自己, 買入後不看是一個解決方法來。

      刪除