2020年3月3日 星期二

20200303-兩隻必買的美股ETF

 (***本網誌 facebook page, 請按like)

US stock(置頂文) (經常更新)

(1) 穩定增長股(精選), (2) 高速增長股(精選)

(更新-20200329) 如果想完全不想理會股市, 但錢儲在銀行戶口不斷被「打劫」, 可以做的是買追踪指數既ETF, 最簡單就買美股的S&P500, 及接近納指的 NASDAQ-100 index
(註-20210325:一年後這個更新加的statement 依然有用,請繼續你的投資方式,不變應萬變,最終可以跑出)

1. VOO (追踪S&P 500 指數的ETF)

(Date: 2 March 2020)

https://www.etf.com/VOO#overview

最高比重的都是科網的巨人如MSFT, AAPL, 另還包括其他行業如有銀行股, 比例不少。管理費為0.03%。


近十年平均回報約8-10%, 每季派一次息, 未計及除稅前約有現價2%息。


2. QQQ (trace NASDAQ-100 index ETF)


(Date: 2 March 2020)

https://www.etf.com/QQQ#overview



科網股佔63%, 主要以AAPL. MSFT為主力, 不過其中有一個好大的缺點是沒有Visa, Mastercard

近十年平均回報約15-17%, 也是四季派息, 不過息口不會太高, 未除稅前平均不足1%, 但買QQQ目標是股價上升。管理費為0.2%。(註-20210325:現QQQ股價約$310)

==

如果想買入, 其中的策略並不複雜

1. 月供, 無論股市高或低都買入定額金錢或者定額股份, 可以一股股買, 十股八股買問題都不大, 有部份證券行完全不收手續費, 最重要是不用付印花稅。

2. 高沽低買策略, 留一部份在低位入,長期持有, 另一部份可作短期投機, 任何情況下都持有股份, 可以感受一下持有的股票持有數年可能會升數十% 或者是一倍, 是很奇妙的事情

3. (新加-20210325)不賣股,但每逢大調整時,在低位繼續分注入貨,buy and hold

4. (新加-20210325)判斷適當時候的「高位,沽出當時資金的20%為現金,等候下調買入的機會,雖然不一定會賺盡,但在低位時有時買入股票,來一個八成持股,兩成現金等熊市,一年還是有2-3次是「股災」。

(新加-20210325) 人生太短,出手要更大,VOO,QQQ是相對穩定之選,現金可以增值但不能大幅增值,如果想用ETF賺取自己的人生,「上契」確實是一個不錯的選擇,只要你夠膽調整入,逄底入,財富增值就有你的份兒,到時可以幻想自己財務自由,增加自己日後的選擇權,例如打工形式的改變(如只做兼職工作),居住地方-可能周圍旅居,不用固定在辦公室工作等等,選擇權永遠在自己手裡,那人就有機會比較開心一點點。

==

歡迎支持到尾, 若喜歡文章, 請按like 及留言討論。




==

(last update: 20210325)

10 則留言:

  1. 想問如果月供指訂金額TQQQ,長度係5-10年。版主建唔建議?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一兩年前我曾經都以TQQQ作為月供但最後停左, 原因係波幅太大, 例如遇上2018年年尾個幾個月突然一個大調整, 價格可以無左幾成, 唔係唔得而係心理壓力太多

      個人覺得唔太適合

      刪除
    2. 提醒一下, 買TQQQ 長供時要留意橫行Rebalance既損耗

      刪除
    3. Thanks, 基本上有啲似長call 咁, 但中間運作就唔太清楚

      刪除
  2. 請問既然睇好V同MA,做咩唔供ipay? Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. V, MA 我自己就直接買落去持有

      以上ETF介紹適合唔想理股市做緊乜, 唔想知啲公司做緊也, 只係唔想俾人印銀紙打劫得太過份自救咁解

      刪除
  3. 師兄想請教一下如果看重科技股, 係咪買XLK好過QQQ, 因為我見QQQ有一堆consumer product同health care既股?

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛出了一個新POST嘗答你這個問題, 看看是否幫到你

      https://alphabetfb.blogspot.com/2020/05/etf5-xlk.html

      刪除
  4. 回覆
    1. https://ark-funds.com/wp-content/fundsiteliterature/holdings/ARK_INNOVATION_ETF_ARKK_HOLDINGS.pdf

      都是近日破頂的ETF, 女股神選股確實很強

      刪除