2020年3月14日 星期六

歷史紀錄-抗疫+9/3/2020一星期股市紀錄

要寫返低二月頭到依家武肺抗疫既事實, 唔駛俾人改左歷史自己都唔記得

1. 港人自救, 商人抗疫: 自己帶口罩, 自己勤洗手, 洗夠二十秒

2. 離地「專家」不可信, 貼地專家可信賴: WHO

==

股市一星期大上大落, 美股星期一和星期四跌超過7%出現熔斷機制15分鐘, 熔斷我真係見過, 2016年, 不過唔係美股咁解



由美股講起, 就算強如納指, 微軟依啲, 個市要你跌, 都要跌到一仆一碌

港股星期五一開市跌左近千八點之後單日轉向只跌二百幾, 我齋睇REITS和地產相關, 道理一樣, 要跌個時任你跌, 話之你6%, 7%息, 咩PB<0.3, 無意思

新加坡我又係齋睇REITS / Business Trust, 因有幾隻調整唔多, 今次咁跌都順便跌埋落去, 例如ME8U, CJLU 依啲, 不在新加坡本土既REITS(eg. BTOU, OXMU) 一兩日跌1x%落去, 話之你8-10%不等, 話跌就跌, 無險可守, 情況其實有啲似2018年年尾, 約11月個下

結論: 自己要改變打法, 上上落落既遊戲, 要趁好市時做下收割, 先有機會在爛市時執下平貨, 另外可能就集中持股, 做下斷捨離持股法可能會有啲效, 要認真想一想。

==

下一篇想用香港REITS及地產股, 睇下依家REITS及地產股係咪係低位

7 則留言:

  1. BTOU CNNU 那些非本土Reits 跌好多(尤其係CNNU,始終而家風眼係歐洲)
    反而唔係好知RW0U跌乜

    至於香港REITS同埋地產,我覺得跌得足夠殘(可能係我錯都未定,我而家都接到/準備接到成褲都係1113)

    回覆刪除
    回覆
    1. 1113 原來咁吸引, 真係唔知要望下先

      刪除
  2. 新加坡都是最近先跌,跌幅還可以接受,CJLU 個價開始吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係TECH個幾種好少少, 如文中提及啲BTOU個啲一星期無左十幾個子, 跌本身都無大影響, 但如有槓桿操作都幾難搞

      CJLU開始吸引, 如香港同類型 1310 香港寬頻都進入返買入範圍

      刪除
  3. 今周五真係另類”大奇蹟日“..市場要殺牛/殺熊可以無理可言🙈

    回覆刪除
    回覆
    1. 亦都可以同日先殺牛再殺熊

      刪除
    2. 係呢, 真係奇蹟地殺熊殺牛, 統殺.......

      刪除