2020年3月8日 星期日

證券行買賣港股, 美股, 新加坡股-2020年更新


(Update 20200411) 我嘗試再整理一下, 究竟在那裡買賣股票會比較方便

如果只買賣港股,  一通致富耀才(1428) 這三間會多人用, 買賣手續費比銀行便宜, 如果最抵用平就一定是一通, 但買賣系統未必太穩定, 個人近月少用, 但之前買賣的時候就沒有大問題。每間證券行如清盤, 現行規例有最高15萬賠償。一通入錢可能相對無致富耀才方便, 因後兩者登記左一次之後, 可以直接由銀行轉錢過去。不過都是一次性入錢就用來買賣, 不方便也可能間中一次。

如果只買美股, 就一定Firstrade(FT), Charles Schwab (CS) 這兩間, 因為不用付買賣手續費, 外國人買美股又不用付印花稅或資產增值稅, 股息就要付三成稅, (付股息稅無可避免)。 兩間都有SIPC保障50萬美元。
(耀才近月買賣美股最低佣金只需US$1.88, 如果不想在其他證券行開戶, 耀才是一個選擇, 不過就沒有15萬港幣的保障)

如果要買不同國家的股票, 就非Interactive Brokers (IB)莫屬, 一個戶口不同的貨幣兌換, 可以做到私人戶口效果, 不同國家股票都作一個整體的計算, 手續費就不高不低, 用IB 就主要可借貸加大槓桿作買賣, 不過就香港IB就沒有什麼保障, 只有港股的15萬, 香港IB沒有SIPC個保障.....如果有感覺會較好, 同埋戶口存有$10萬美金才可豁免每個月$10美金的月費 (如果當月買賣手續費有$10美金以上都可豁免, 有買賣但不足$10美元就按比例扣手續費, 如當月有$6手續費, 月費就要$4美元)

新加坡股除了IB以外, 耀才也可以買賣, 但手續費太貴個人完全不建議。

總結: IB戶口是入須要有, 分散風險可多開一個港股戶口如一通, 美股如FT。入錢並不困難, 例如IB我就入支票等數天後用, FT 入錢就容易, 由IB轉錢去用最抵美金兌換, 而且FT近月有匯錢手續費豁免(最高US$25), 不過FT取錢需要$30美金手續費。FT買賣免收手續費, 可以一股股買, 近日用FT的系統反應迅速。如果沒有IB, 入錢去FT戶口經銀行手續費會貴一點, 但FT可申請豁免

CS 可以用支票入錢, 開戶最低$25000美元

所以買賣美股不複雜, 開了戶口入了錢就可以任何時候手動月供某些股票, 不用手續費, 還昰不要等待及立即行動, 對抗印銀紙的行動, 要立即進行, 近月回跌是一個時機。

==

(Add-20200411)

建議:

買賣美股:
(最便宜) Firstrade(FT), Charles Schwab (CS)
(用最少錢方法借孖展): Interactive Brokers (IB)

買賣港股:
(最便宜)  一通
(系統穩定) 致富耀才

買賣新加坡股: Interactive Brokers (IB)

==

歡迎支持到尾, 若喜歡文章, 請按like 及留言討論。





===

相關文章

Firstrade(FT) 申請戶口+ Visa Debit Card 的方法 (買賣美股)

2019年第10個星期總結 / 被動收入(三)

在港買賣美股

4 則留言:

  1. 耀才美股係指一買一賣係為1.88USD嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以去佢網站看

      https://www.bsgroup.com.hk/commissions/globalsecurities/

      (i) 每股$0.008 美元
      最低1.88美元,以較高者計算

      刪除
  2. 請問你認為,耀才、IB, 邊個買美股好?
    除手續費、兌換滙率,仲要考慮乜嘢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唸你要覺得邊個方便自己, 無話邊個最好定最差

      例如用開耀才, 啲野方便係係齊晒都無問題

      IB我唸就要大額少少會好啲, 同埋可能借下margin

      刪除