2020年3月17日 星期二

5隻未來5年可預期增長的美股-20200316


(更新-20200330) - 原本是昨天的POST, 但美股下跌太多, 還介紹別人買股票難聽過說粗話, 所以延至今日才發表, 可以參考一下, 請分多注慢慢入, 不用急於一時。

====

重溫一下已談及一段時間, 又股災又升到或下跌到不能夠理解的價位, 究竟心目中有那一類股票可以作為「儲蓄」, 不是說要看二十年, 當以五年為目標, 可看看以下分享作為參考:

1. Microsoft






2. Visa



3. MasterCard



4. Apple



5. Nike




最重要幾間公司有一些共通點: 強勁free cashflow, 增派股息, 有buyback program 回購股份, 及不斷進行新的研發, 怎樣看心也是很無敵。

Microsoft 轉左CEO後, 主力改變公司發展方向, 以CLOUD作為核心, 類近ADOBE的subscription model, 每年有穩定現金, 又可以加價。 公司三大範疇中, Productivity and Business Processes (e.g. Office 365, OneDrive) 以及 intelligent Cloud (e.g. Azure, Server related products) 增長最快, 接近四成, 如無意外未來會持續增長, 即公司現在已經有一個很高的收入, 額外每年再增長, 其中原因是定價權大。

Visa, MasterCard 主要的三個範疇
(a) volume of transactions,
(b) number of transactions,
(c) international transaction
基本上逐年遞增, 今年會擔心疫情影響下, cross-border 個部份隨時表現一般。但若果疫情在可控範圍之內, 世界可如常運作, 應該之後會回復正常。

Apple 基本收人來源是售賣iphone, 個人看好Services (e.g. App store, licensing, AppleCare) 這部份會繼續有一定程度的增長, 又因定價權強會持續睇好。

Nike 除了有新跑鞋之外, 下季作為利記贊助, 有助提升盈利, You will never walk alone.....(純因個人興趣)

==

投資策略: 是否有問題, 昰否瘋了還叫人買股票? 有危有機, 找些免手續費既券商, 分好注碼慢慢入, 升就話入缺乏margin of safety; 下跌時, 昰否有有足夠安全邊際?

分注入又得, 月供又得,怎樣都要有少少買黎跑贏定期, 高位就/沽部份 (<- 知易行難......)

===

今次跌市大家會想起那些美股呢? 不妨分享下。

==

歡迎支持到尾, 若喜歡文章, 請按like 及留言討論。




==

相關文章

另5隻未來5年必買的美股

名人投資(1): Bill Gates 持有的股票

兩隻必買的美股ETF

科網投資想法(三)

US stock list

20 則留言:

  1. 自己入市的選擇是ETF,一籃子的股票風險好似細啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同路人, ETF係不錯既工具, 但有無聽過近排跌市係好多人狂斬ETF, 啲供應商唯有狂沽返啲股, 進入英SIR口中既死亡旋渦, 無限輪迴

      刪除

  2. 多謝師兄分享. 我上星期賣了 VOO, 今天買番, 賺下波幅. 另外入了疫情股GILD.

    回覆刪除
    回覆
    1. 厲害厲害, 賺下波幅都係應對波幅市既好方法, 我自己都間中做下但都幾花時間

      刪除
  3. 回覆
    1. 也很不錯, 全也是未來希望, 捱得過依關就掂

      刪除
    2. 不過心情又好予盾,這些優質股已跌到差不多一年低位,但每次跌10-20%,又唔感買,唔知係咪要等到3年低位先,因為自己資金不多。唔知各位有什麼策略呢?

      刪除
    3. 我自己依幾日就分注一股股入, 例如一股MSFT, VOO, 依啲, 睇返今次最大錯誤係無大清倉, 慢左變左有排捱, 自己覺得黎明前既黑暗, 不過唔知要捱幾耐

      保持現金流足夠應付市況就最重要

      刪除
  4. 正...呢排買左AAPL,V,GOOG,KO...每次大跌都買D...

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢入, 分注入, 英SIR都無晒美股了 :(

      刪除
  5. 今晚一開市又準備溶斷, 三大指數各跌5%以上, 完全極度難賭

    近排有啲無買開美股既朋友都問起係咪入得場, 似乎和見底有一大段距離

    所以睇好還睇好, 似乎仲有得落咁

    例如所世界鎖國, 咁無消費, 無PAYMENT, 信用咭無用, 唔駛用CLOUD, 用返舊電話頂住, 唔駛做運動唔跑步, 無野唔得, 所以請慢慢來, 睇美國下幾大決心搞掂Chinese virus, 個人仲係樂觀, 但要時間

    回覆刪除
  6. 19/3/2020

    港股同新加坡股繼續找尋一個唔現實既股價低位, 八厘, 十厘周街都係, 但要資產質素很好的, 都有6-7厘息, 世界真係好憨恐怖

    美股好似有少少反彈, 今個月應酬要捱到月尾, 之後點打算就到時先算

    回覆刪除
  7. very volatile market... SG reits by ard 7-8% today, missed a great opportunity...

    回覆刪除
    回覆
    1. i think it is not easy to catch such chance

      Let us see if market can rise two consecutive days

      刪除
  8. Bought some MLT yesterday as logistics property should be doing fine. Try to sell them at 1.39 today but failed. Yet it's not bad as keeping it in tough times still offer me a peace of mind

    回覆刪除
    回覆
    1. Quite a good price. Yes short-term and long-term is really fine.

      刪除
  9. Also saw some Manualife reit mangers buying the reit themselves. Seems like the current price is undervalued for them.

    回覆刪除
    回覆
    1. I think it may depend on the improvement of wuhan virus in US. For example, did the office switch off for a few weeks? It is not easy to guess. Better to monitor and see the reaction in US.

      刪除