2022年6月6日 星期一

(非投資) 香港電話月費計劃轉用年咭的選擇

既然投資繼續是日升日跌, 長期下跌, 沒有價值無人想買, 那就以減低支出為樂, 其中一個方法是減少電話費。若自問是低用量, 主要是保留號碼及數據使用量不高, 確實是可以不用上台付月費。

又是誠哥幫到你

https://www.three.com.hk/prepaid/DIY/tc/

(利申: 不是廣告, 一蚊都無得收, 純以減少電話月費支出為主)

方法來來去去都是幾種, 假設你肯定自己想轉用 DIY 計劃 $270年費 (一萬分鐘+100GB數據用量)

1. 本身不是3客戶: 那就在到期前不要續期, 可能在接近到期前後網上申請DIY 儲值咭, 必須是實名登記啊

2. 本身3客戶: 那就需要過冷河, 例如要先將電話轉台去另一間公司的「儲值咭」, 例如中移動儲值咭, SMARTONE儲值咭, 約1-2個月才轉回申請3 DIY 儲值咭, 但正常轉台都需要使用數據, 那可能「自由鳥」會方便一點, 因沒有合約限制。當然是實名登記啊。

https://www.birdie.com.hk/mobile/mobile-plan-details/?lang=zh

3. 想開一個新號碼: 那直接上網申請, 實名登記就可以。

但是否轉3上台要看地區, 有些地方3收得好, 但有些就不是, 看看自己需要

====

以下是其他選擇, 看看自己需要, 聯絡有關公司發問。

(3 的其他咭款, 如萬能咭, So Sim)

https://web.three.com.hk/prepaid/intcard/index.html

(Lucky Sim)

https://www.luckysim.com.hk/

2 則留言:

  1. LuckySim千萬唔好申請,嚴重呃Airtime,話音質素非常差,甚至完全聽唔到對方,客服又垃圾。後來轉左3HK Sosim卡好過佢!

    回覆刪除