2022年6月21日 星期二

斬SPAC, 斬SAAS, 再斬埋加密幣, 依然避唔過跌市

依隻跌九成, 個隻跌八成

啲SPAC 高位回九成, 應該跌定左啦瓜? 跌左九成, 再跌幾成再幾成

蘋果穩陣吧? MSFT穩陣吧? 高位跌三四成基本盤

咁點賭咁Q難? 又話咩價值投資, 長線必勝, 得唔得架? 唔知架, 加息然後估值減, 最新S&P 500 據講要回調至3000點, 即近日約3800點再回調多20-30%

所以投資和人生一樣, 凡事不要去得太盡, 以為不會跌的東西就會跌, 以為不會升的就會升, 今日身體健康, 明天可能會有點意外, 沒有永遠一直順利, 但也沒有永遠的逆境, 心態決定命運。

現實生活依然艱苦, complex system -> very complex, 你可以有港元, 但你也可以有美金, 有英鎊 (9.65), 有日元 (5.8), 有歐元 (8.28)。

(利申: 沒有任何投資意見)

最後生活依然要過, 歌要繼續聽, 近排YOYO首快歌都很不錯: 


我覺得和嘉琳的歌節奏有點似, 也是很不錯。


1 則留言: