2020年11月12日 星期四

一股股購買中國公司股票

(開了facebook page, 請LIKE及FOLLOW!)

US stock(置頂文)  

可利用部份中國有在美國有上市或者有預託證券, 在美股時段購買相同的上市公司

China Stock 

  

例如騰訊, 阿里在美股市場都可以買入, 入場費更便宜更有彈性, 不用一手手買, 而且免印花稅, 減少手續費開支, 確實值得一試。

6 則留言:

  1. 非常有用,700 在香港拆細極都好貴入場费,如果買ADR 可能更方便儲貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 入場費減少確實有利進場

      IB現在還有功能不用買一股股, 可以買半股半股之類

      刪除

    2. 俾你提一提 ADR騰訊唔錯呀,但升幅跟唔跟香港個隻700架?
      半股?美股市場都可以?

      刪除
    3. 應該跟升幅既, 我暫未試過買騰訊ADR, 詳細的就要試過才可以知....

      刪除
  2. 謝分享.. 美股手續費平多了. 我也是買BABA, 少買9988..

    回覆刪除
    回覆
    1. 也是各有各好, 取決個人喜好, 多一個選擇總好過無選擇

      刪除