2021年7月22日 星期四

2020年經歷了的一個月股災, 對人生有得著, 對未來看股票應該有所得著

珍惜當下擁有的一切, 再尋求追求自己目前未有而想擁有的, 已經是很不錯的選擇, 不是人人也是創業家, 但依然可以活著做自己認為有價值的事情
股災由「人為」引起, 皆因看不到前景, 必然先沽為敬, 但可以一年不夠的情況下破頂再破頂, 事實證明世界看對的人少, 看錯的人多, 個人做法是不斷糾紛自己錯誤然後再不斷嘗試, 最終有望達成自己定下的長遠目標, 不求人只求自己, 請好好假設如果突然失業, 怎樣應對現有生活所需, 除了節流之外, 就是要有其他不同類型收入, 才可以應對金錢上的需要 (心理上的需要人人不同, 可自行調節)

既然上次股災依然不影響你, 你依然繼續在市場裡, 下一次的「股災」相信依然可以輕鬆面對, 放輕鬆一點就自然會有好一點表現, 短期波幅總會有, 能否在適時減持部份持股, 適時加持部份持股, 主力還是長線投資, 績效應該會很不錯, 前提是選對了股持, 不難不易, 世界誘惑太多, 要不受市場雜音影響, 又是一門學問, 其實最好的就是不用理會市場新聞, 除了業績和自己看法不同之外

若不想去學習及理會, 請月供美國指數成份股如VOO, QQQ, 簡單而有效。

#美股
#全部投資美股
#不要放棄希望
#人生本來為希望而活
#並不是別人說了什麼否定就要否定自己的貢獻
#但也不是以為自己是地球的核心
#可惜發顛的就繼續在發顛

10 則留言:

  1. 謝謝分享
    預測股災/清倉,不及做好風險管理

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全同意, 升跌都要做好風險管理

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 我主要既攻略都係月供VOO, QQQ, VCIT,外加一隻個股,就係BRK.B XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常好, 有耐性就有機會取得成功

      刪除
  4. 經歷過上年股災(巴老炒左咁多年都係多我地一次熔斷咋!),仲企得喺場入面其實已經有相當實力。應該唔少人輸到以後都唔敢自己投資呢。

    美股創造左唔少價值,我想像唔到有朝一日我地唔再用美國公司的產品。再睇返長線少少美股永遠都係向上升,間中所謂股災拉長黎睇只係小調整。只要記住蒙格成日提唔好開槓,股災打你唔死的話 SH 「好」股票(自己揀或者SPY/QQQ/VOO)長線點都會有唔錯的報酬呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 美股的好公司勝在夠多選擇
      科技公司不一定好高深,Apple Microsoft Amazon係好生活化
      可樂 McDonald Nike更加到世界末日都用緊

      刪除
    2. 選對股長線絕對是最簡單的投資方法, 主力美股及科網股就是其中較容易理解的投資道路了

      刪除
  5. 2020股災是一個好好的學習,需然是我真正學習投資的初期,但有一剎那真係有啲 竊喜! 知道對我的學習有莫大裨益! 回想過來, 不是我有什麼超能意志, 不過因為注碼不太大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 師姐謙虛了, 一步步就會達成自己定下的目標, 繼續互相支持吧!

      刪除