2021年10月5日 星期二

納指大概打了九二折, 會否打八折?

日日講打折, 上星期有九五折, 現在就九二折, 很多SaaS 高位回調10-20%不等, 究竟何時買, 怎樣買才是最好? 當然是見底回升買入最好, 要找到一個底的難度其實很高, 但在底附近分段買入, 還是理想的

以下是納指五年走勢圖, 又加了傳說中的10天線, 20, 50, 100, 200 作為參考, 話說傳統說法是跌穿200天線就先沽為敬, 進入萬劫不復之地, 近年出現過二次, 上一次是2020年2-3月全球股災, 一個月就利用印銀紙完成, 就重拾一次頗急速的升市; 另一次是2018年第四季, 又因加息因素, 或一大堆經濟數據, 導致一整季下跌, 彷彿世界末日般, 所以最新說法每年有幾次股災和升災, 比較合乎真實情況

(from yahoo chart)













所以現在除要看實「神」指示 (請看連登), 另外就是否直插二百天線, 再穿就來一個新一輪下跌, 然後就希望見底回升之類, 若要買股票可能持有信念各異:

1. 「價值投資」: 要業績好, 每年盈利有增長, 但股價就「見光死」, 那就是有機會有價值, 當然還涉及未來能否保持增長, 可能每年還可以增長20% (例如Microsoft), 那就可能值得趁回調分注買入, buy and hold, 等收成

2. 只炒見底回升及高位沽貨: 高手來, 要計算很準確, 肯定有人做到, 但自己是否做到就看看自己身手, 我就無法來一個準備預計, 就算做到也只是運氣而已。

所以找出自己能力所在, 找出適當的投資對象, 高位不想買, 就低位買入作長線投資吧

(對象正路可能是Microsoft, Apple, Adobe, MSCI)

(Market cap 細一點如NET, CRWD, EPAM, TRU等等)

3 則留言:

  1. 我唔知邊個係神,但我留意的燈之中,大部份都話美股會股災,以相反理論來看,再跌空間有限,雖然我都覺得美科技股稍貴。

    回覆刪除
  2. 謝謝Ed
    行動最實際,我都有入貨
    分注再分注,分段再分注,勝過做估神

    回覆刪除
  3. 有啲人會覺得microsoft這種股廢
    我覺得係好嘢,除了比較穩定保到大約20%增長,更重要是相對風險較低。投資先諗輸,才去諗贏

    回覆刪除