2020年8月18日 星期二

問與答(3)


Q1: 喂你上一次自問自答, 成幾個月前既啦喎, 做咩隔左咁鬼耐先再出現架?
A1: 唔係好耐姐五個幾月, 都無所謂啦, 個時仲跌緊三四成美股, 幾個月升返上去破晒頂之嘛, 唔同跌仲叫人買咩, 好簡單之嘛, 跌個時講到地球末日咁, 升個時就偷偷地話見左底唔會有雙底, 咁就股神再世架喇, 唔係點有用信先得架



Q2: 你講埋啲咩長線投資咪又係呃人, 又月供又懶惰投資法, 晒鬼氣, 人地一升升幾倍, 你個啲方法廢到出汁仲講黎把托咩?
A2: 係架, 好廢架, 咩月供QQQ, 痴線平均每年先得個15%回報, 過去又預估唔到未來, 係人都識得做啦, 不過能夠堅持落去做十年八載既人唔多之嘛, 例如我睇未來幾年微軟可以穩定增長, 咁咪持有啲股唔賣, 唔賺個十蚊八蚊上落要繼續要倍升先收貨, 我敢大注啲買入持有姐, 無所謂架, 我慢有慢升, 你咪搵到快升既咪繼續快升, 咁我都會有啲有爆炸力既股票既, 比例少啲姐

Q3: 你咁講, 即刻買晒啲QQQ, MSFT咁, 有佢放係度, 幾年就升一倍兩倍, 咁仲有人打工既, 我借錢狂買入, 唔理中間過程咪得囉, 有無咁著數架? 你依啲咁, 人地上啲投資班, 幾千蚊, 你就公開唔收錢同人講穩定增長, 免費資訊係咪假架?
A3: 點知姐, 搭埋同一條船架嘛, 財富貶值丫, 印銀紙丫全世界, 你以投資贏個15%好多? 其實只係對抗少少貨幣貶值壓力, 無用架係咁狂印, 點夠人地鬥, 但咩都唔做就死梗。啲人通常洗晒腦話免費既野係最貴架嘛, 又無人識得珍惜, 咁咪做得幾多得幾多, 人地賺定蝕又唔關我事, 我最多咪有極度卑微既廣告費收入, 可以攞黎捐下都幾好架......

Q4: 咪講到自己好偉大咁, 你有咩目的先?
A4: 咪就係將有用投資方法, 和唔識既人分享囉, 與其你用幾千蚊上啲咩收息班, 倒不如用黎月供, 如果有回報想回饋部份去社會, 就好似郝承林話齋, 捐助去一些機構幫助有需要既人, 依一刻你好似英明神武, 下一刻可能要有幫助都未定, 世事無絕對

==

輕鬆啲, 今日介紹一下越南網紅 Nghi

話說疫情原因, 個youtube owner 是一個南韓人 (Hi Bechan), 就因為在越南讀書, 就定時拍片放上youtube 令越南按摩依個行業多人理解左, 其中Nghi 就最受歡迎, 尤其是日本人, 唔知點解

但疫情關係, 咁越南無晒遊客, 咁手停口停既情況下就按摩行業都無人幫襯, 其實影響好大, 所以都無晒收入。近日就有一個日本youtuber 去訪問Nghi, 都是幾有趣的, 有興趣可以看看




https://www.youtube.com/watch?v=SsNO5fp7Mxg

我理解既就係咁, 背後詳情就不太清楚了。

==

多謝你支持到尾, 若喜歡文章, 請按like, 留言討論, and clicking!

(若未註冊likerland, 請按此申請)


如喜歡本網誌, 請

(1) bookmark 本網誌
(2) 在Desktop 版右邊, 按Follow

便可隨時瀏覽及了解最新美股及新加坡股的走勢及投資機會, 謝謝你的支持。

(20200815) 短期目標仍然是100個 followers, 如達到目標就寫一點有增長潛力的公司, 每增長50個FOLLOWERS, 就再另寫一篇全新的股票介紹, 看看是否成功 (請在桌面版, 右邊的followers 按click + subscribe), 謝謝支持。

==

相關文章

問與答(2)

問與答(1)

(退休計劃)

(1) 微軟(MSFT)的10年退休計劃 (till year 2030)

(2) 繼續用燒山腔, 談QQQ的10年退休計劃 (till 2030)

(3) 買美股作退休計劃是迫出來的

(4) 個人認為可行的退休投資方法

(5) 向貝索斯(Jeff Bezos)學習定期在股票市場套利, 用於退休生活計劃

(6) 穩定增長股的退休秘密

(精選投資方法)

(1) 懶惰投資法

(2) 投資策略: 月供股票(配以高沽低買策略)

(3) 分注入股法

(精選股票分享)

(1) US stock list (Update 20200813, 有核心, 小型股增長, 穩當收息之選, 全部以公司增長為大前提)

(2) 月供紀錄 (QQQ, MSFT) (Updated 20200803)

(ETF)

兩隻必買的美股ETF

沒有留言:

張貼留言