2021年9月8日 星期三

加密幣想大跌, 美股又要大跌, 100%現金一定是穩妥安心了

投資賺錢必然是高賣低買才是硬道理, 但永遠100%現金及100%股票是不是一個最好的策略?

升市時: 我一定可以100%股票增值

跌市時: 你還有股票要「捱價」? 我就全沽了, good luck

實在看得太多類似講法, 心情極受影響, 於是開始由上一篇開始做一個壞人MODE上身, 好人難做做壞人, 希望大家還繼續支持

印美元就都好多年, 其他貨幣沒有說沒印就偷偷地自己印, 全球一起印, 於是放在銀行戶口的金錢就穩陣, 對, 「穩陣」, 穩陣地貶值, 你有一萬元, 隔一陣子就印一萬元, 即相對購買力減五成, 幣值不貶但購買力下降, 如果仍然看不懂購買力下降, 可以再用簡單例子說明: 十年前午餐$30, 今日午餐$50 (用便宜的計算), 但人工就繼續不變, 那可能賺二三萬, 就變了銀紙愈來愈不好用

那說了那麼多, 有沒有解決方法先? 就是印自己銀紙, 合法地, 例如將銀紙轉為持有資產, 我買MSFT, 即由美元轉為MSFT元, 轉為ADBE元, 資產有望將急速貶值的資幣減少購買力的貶值, 不過還是那一句, 肯買的人就明白長線持有的好處, 不買的依舊不買, 持有九成現金安心、寧神, 對心理狀態的一種安逸, 很不錯啊.....

另一種就是加密貨幣, 昨天大跌, 可能還是會再跌, 可以的話買點BTC, ETH 保持購買力, 現在可以買的渠道太多, 例如Wirex, Coinbase 等, 當每星期或每月供少少, 還是可以保持購買力的一種

不過很可惜, 網上世界還好大家不認識, 聽了買不買我不著緊, 現實世界聽了當你好似害人咁, MSFT喎, AAPL喎, 咩都唔值得投資, IPHONE就黎無人用, YOUTUBE直頭人人都做到, 咩都無價值, 又好容易, 咩都好容易, 你估你真係我睇唔到我唔知, 啲野就突然出黎服務你咩? 你思考時人地都做左個初稿出黎, 然後再改進,  一年兩年十年, 個差距咪咁大囉 (例如投資回報一年兩成, 十年咪六倍囉, 即你唔投資銀紙貶值得返一成幾可用...)

2 則留言:

  1. 乜都唔做,連MPF 都選保本。見到人地冒險後以智者角色去評論他人當然會感覺良好,但拉長黎睇所謂「大跌」其實唔係咩問題,只要唔好過度槓桿,可以留在市場咁自然會補返呢。

    回覆刪除
  2. 謝謝Ed分享
    近日我都存想問呢個問題
    Crypto好波動,不過就係因為沒有中央式操控
    反而要相信任printer印咗左好多嘅美金
    真的很奇怪

    回覆刪除