2020年3月2日 星期一

20200302-書藉推介(二)(1): 原子習慣

近排睇緊另一本書叫做<<原子習慣>>

我暫時齋睇左頭七十幾頁之後, 個人啲習慣都開始有所改變, 所以想即刻寫低和分享

本身個人由頭到尾都極度混亂和啲野亂咁放, 但亂咁放得黎又搵到要既野既

不過始終可以整齊啲有啲原則咁就可以事半功倍

暫時最有效既原則係好習慣可以隨時拎起手就做到, 例如簡單做運動, 或者我好似咁, 啲野放好一堆堆, 隨手就可以睇到, 咁就最perfect, 另外引伸到係平時記住自己消費, 就即日記低佢唔駛成堆單積埋一齊, 一積聚一堆野就無心機搞就繼續頹落去架喇...

某程度上和斷捨離類既書合埋一齊用, 咁家居整齊程度係大有改善, 我唸最關鍵既心態改變係積極左面對啲物件, 例如成年都無用過既野, 或者都係時候講拜拜....

再睇落去睇下有咩可以再分享, 都未必啱晒但自己感覺係咁, 唔怪得咁多BLOGGER分享, 感激感激

(add-20200404, 美股隊長的分享)




=====

至於股仔啲野就有咁既跌幅都幾唔錯, 因有機會打九折, 八折, 七折買下

至於有咩可以買, 例如月供ETF, 或者月供自己有信心既股票, 有股息收個啲可能心理會平衡啲

如果仲想等下再有多幾個九折都無話唔得

不過就唔好睇太多咩港股10倍PE, 美股18倍PE, 所以美股仲有排跌既傻仔野, 人地睇未來增長每年可能一兩成, 港股就幾乎無增長除左某啲版塊

純個人睇法, 不構成投資建議啊

==

相關文章

20200219-書藉推介(一): 失控企業下的白老鼠: 勞工如何落入血汗低薪的陷阱

8 則留言:

  1. 感謝分享~"複利效應"呢本有關習慣既書都好值得一看!

    回覆刪除
  2. 原子習慣是本好書,最緊要是知而後行,共勉之。

    回覆刪除
  3. 謝謝分享!下次去書局看看先👍

    回覆刪除
  4. 原子習慣真心覺得是一本好書,我也在網誌推介了
    習慣的四個步驟,分析得很詳細
    我覺得用在投資和理財也一樣有效

    回覆刪除