2020年9月5日 星期六

用ServiceNow 作為例子, 看看怎樣中小型股波幅比較大 (2018-2020)

 (***本網誌 facebook page, 請按like)

US stock(置頂文) (經常更新)

(1) 穩定增長股(精選), (2) 高速增長股(精選)

要回調一定會回調一下, 又是傳說中「斬」槓桿太大的客人, 所以有賭未為輸, 還是要控制注碼, 分段入貨, 雖然不能賺盡, 但心理上可能會舒服一點。


今次想談一談ServiceNow 近三年波幅, 就像今年熱門的中小型股一樣, 波幅巨大, 但有危有機, 看看你怎樣處理。


























1. 2018 年由$120左右曾升上穿$200, 再回調至近$150, 其實回調最痛苦是回調約20%, 再回多一點返$120-130水平, 看看是否那麼堅定

2. 個人就趁回調在~$170 買了一注長線一點, 痛苦由此開始

3. 2019年1月開始, 美股抽升, 基本上買任何科網股都升, 即代表2018年年尾回調是打折

4. 到2019年7月, ServiceNow 升穿$300, 看似氣勢不錯, 但當時8,9月有一大筆資金抽離SaaS 股票, 一眾中小型科網股跌30-50%不等, 當時ServiceNow 曾在業績前跌穿$220, 即$300 -> $220, 完全無止賺離場, 超極痛苦.....

5. 2019年10月業績後, ServiceNow 開始重拾升勢, 直至今年2月升至~$360水平, 但因疫情就回調至$250, 又是沒有止賺

6. 疫情持續影響股市至今年4月, 然後一齊科網股又繼續發顛, ServiceNow 又升至近$500

7. 即如果由2018年近$120入, 今年近$500, 升四倍, 但中間出現回調兩成, 三成, 四成, 如果頂得住, 就有四倍回報

8. (新增-20210326) 2021年年初升近至$600 再回調至近日$460-470, 歷史在循環, 當日$300叫「貴」, 現在$470叫「價錢合理」.....

總結: 沒有水晶球, 可預見將來, 會是繼續在升升跌跌之間推進, 其實只要選對股票, 月供, 或趁回調入, 或趁短期升幅已大沽一部份, 完全由自己控制自己節奏, 那會是理想的投資策略。

Exponential growth 的股票永遠不會是一帆風順, 涉及太多因素, 可以自行留意一下。

==


多謝你支持到尾, 若喜歡文章, 請按like, 留言討論, and clicking!

(若未註冊likerland, 請按此申請)

如喜歡本網誌, 請

(1) bookmark 本網誌
(2) 在Desktop 版右邊, 按Follow

便可隨時瀏覽及了解最新美股及新加坡股的走勢及投資機會, 謝謝你的支持。

(20200815) 短期目標仍然是100個 followers, 如達到目標就寫一點有增長潛力的公司, 每增長50個FOLLOWERS, 就再另寫一篇全新的股票介紹, 看看是否成功 (請在桌面版, 右邊的followers 按click + subscribe), 謝謝支持。

==

6 則留言:

  1. 2019年7月個一波調整死了唔少重倉雲端股的人。師兄呢篇值得長線投資美股的新手睇,即係我, 哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄一隻Tesla 都搞掂晒, 依啲SaaS 都係留意下升幾倍啲波幅大到傻, 因近排開始出現啲波幅提醒下....

      刪除
  2. Ed兄, 近排啲波幅會令你傾向止賺or keep buy and hold?

    回覆刪除
    回覆
    1. 懶惰投資法就繼續長線下去, 是有一些中小型股止賺少少趁低買回, 你當九成幾長線, 幾%好似同人玩time market.....

      CK兄近排看好那些股票?

      刪除
    2. 我有5成係長線, 其餘先止賺/止蝕, 反而我開始想balance少少, 唔all in tech sector, initial invest in KO, 另會睇睇其他financial (GS, MS) or consumer discretionary.
      p.s. btw, 我係無名氏CK, 不是另一位正blogger CK.

      刪除
    3. 唔太明你最後一句咩意思, CK兄就CK兄, 分享和討論一下, 無咩所謂

      明白策略, 都無所謂, 分散一下投資根本無問題, 只是個人全力繼續科網股, 但還是有一點點S-REITS 保留一下

      刪除