2021年6月25日 星期五

納指再破頂+信用咭被盜用(在XBOX付費後兩日, 經典)

納指再破頂, 不意外, 反正之前叫人買, 特價買, 「跌緊喎, 好驚喎」, 還是被佛系持股的成功趕過..

近排檢討一下持股及那些股份可以近星期破頂, 就視為強勢, 在每一次調整時可以留意買入時機, 除了講到口爛的大股及中小型股外, 其實最少還有ZS, TEAM, LSPD, DOCU, HUBS, ASAN, 

如醫療的有SWAV, STAA, 確實世界已沒有任何能力阻止他們破頂去, 所謂「立大功」, 就「升官發財」, 就是這樣啊, 「破頂」慶祝「好業績」....

==

可惡的MSFT, 俾左錢打下機都唔得, 仲俾人盜用信用咭要CUT咭, 搞一大輪野, 你ALL IN GAMING, 原來用ALL IN, 就全死, 為左報我心頭之恨, 先沽你廿股MSFT, 唔好以為繼續升就當無事, 真係痴線, 俾錢都搞唔掂, how can you go for further step? 

==

#你以為我在說美股

#我其實都是一半一半之間

#人生本來不複雜

#但一旦你想放鬆

#所謂的敵人就會來干涉你的生活

#沒有水準的就是沒有水準

#是否能夠好好表達一句句子都是一個大問題

#以為別人什麼都不懂

#其實別人是懂

#但不想跟你去吵架而已

#你以為可以和過往一樣開心愉快

#對不起已不能回頭了

2 則留言:

  1. AAPL最近終於開始郁,都唔知叫係佢幫手推升指數,定叫係佢一直壓抑住指數。哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄不用太在意短期升跌吧, AAPL佢一升就升幾成, 未破頂仍然是特價時段....

      刪除