2021年6月18日 星期五

科網股繼續上升+有錢都買不到的事情

4,5月日日跌, 日日下挫, 當時我可以做是買入持有, 逢低入, 分注入, 然後坐定定, 完全文章100%透明, 據我了解有看完後有自己真錢買入的人不多不少, 倍感欣慰, 如有買入至今的請揮一揮手

話說大股如MSFT, AAPL 中堅份子, 一定不賣, 另外中型股如NET, CRWD等波幅大, 容易有低位加注, 我最記得NET一年前大約$35開始入手, 網絡攻擊都可以頂得住, 一點也不太容易, 之後估計會繼續提升實力, 而且愈來愈多公司使用, 所以買入持有, 破頂又回落兩三成又加注, 又破頂可能減少少然後低位又加注......其實都不及放著不放回報高的, 所以分兩份, 一份只長線, 另一份就中短期令自己有一點點滿足感, 人人處理方法不同, 請自行理解自己需要

所以跌市, 大特價, 要有錢分注入, 不要害怕, 如專業那些加上10%止蝕之類, 就是最基本, 但只要有基本能力, 就可以慢慢獲利了

至於大股一年10-15% 回報 VS 定期大約1% VS 高息戶口約1.5%, 怎樣計都是大股回報高, 重點是要買入, 適當時候買入, 依然是月供, 分注入, 趁低入基本步, 做到了就已很不錯

==

人人都有明辨是非能力, 不會因為別人日日洗腦就事實變了故事, 發生了就是發生了, 請不要侮辱別人的智慧, 我會繼續用最卑微的能力做好改變, 那怕只是1%的改變, 0.01%改變, 就積少成多。

==

#美股

#無印花稅

#節省買賣成本

#你還不投入美股市場

#更待何時

#你以為別人看不見

#其實就一早知你怎樣計算

#以為自己聰明的人一定不懂得謙卑

4 則留言:

  1. 我有AAPL,差唔多一年先行少少,呢幾日好似想行咁。

    回覆刪除
  2. 月供中和趁低買入中:VTI,VXUS,BND
    QQQ隔月供,因為之前幾個月前食左1野SP @210,飽咗d。

    回覆刪除
    回覆
    1. ETF買入持有就是輕鬆有回報之選, 師兄厲害

      刪除