2020年12月9日 星期三

五年回報 (2016 -> 2020) (3) (update: 20201211)

 (開了facebook page, 請like及follow, 你的支持是我最大的鼓勵寫下去。)

US stock(置頂文)  (update: 20201208)

月供紀錄 (update: 20201201)

今次想針對少少看ARK ETF, 以及和FINANCE相關的公司五年回報

==

(截至20201211)

1. ARK ETF





「連登契媽」的ARK ETF不是說笑的, 過去五年回報率近2.6倍-4.8倍, 成績其實非常不錯, 平均回報最少一年20%以上, 最簡單利用月供, 平均買入, 另外利用中間相對52周新高回調兩成以上分注加碼, 相信會有不錯的回報, 長線及短線都幾看好, 不過重點是領導者一定是「契媽」, 幾乎無法取代。

==

2. Finance related stock

(**MSCI, SPGI, MKTX)





重心在於頭三間公司 (五年回報約~230%-480%), 坐定定等回報系列, 確實外間競爭大, 但如果層面在大規模基金, 這幾間公司依然是受惠者, 另外「印銀紙」, 通脹等因素也會令股價不斷破頂, 可以多點留意。

==

有沒有買賣ARK ETF的美好回憶呢? 歡迎留言分享一下。

==

請繼續like and follow facebook page, 因有時分享新文章及看法也在那裡會快一點, 看看有沒有長線或短線的投資/投機機會。

==

相關文章





12 則留言:

  1. 7月買咗ARKW,現在已有43%回報
    仍然睇好
    Hold實

    回覆刪除
    回覆
    1. 有樣野糾結, 就係7月開始月供AKR, 到而家都係好少貨
      11月時見佢升左咁多, 就停供左一個月, 早知一早大注落唔供

      而家好似又好高咁

      刪除
    2. 月供是一個選項, 如能判斷低位加注確實可提升回報, 要看看自己承擔風險能力之類

      刪除
  2. 反而想請教師兄點樣克服畏高心理每月都買入ARK ETF?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個人就月供QQQ, MSFT 波幅可能小一點

      若果要月供ARK ETF, 可能注碼小一點, 或分散幾隻ETF, 例如有ARKW, 又有QQQ, 取個心理平衡

      刪除
  3. Ark系5系公司出現變動?契媽會5會5再系Ark做?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是有股權變化, 但至於是否做定不做, 我想當事人才會知道, 只能看下去

      刪除
  4. 我也前兩天加倉ARKG...Genomic SECTOR 大熱...

    回覆刪除
  5. 知唔知SPGI乜事呢?近期無升有跌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個人認為似MSCI 前幾個月有一段時間又是中間磨合,可能分注買入是一個良機。

      刪除