2020年12月22日 星期二

美股的先跌後升, 及一眾中小型股不斷破頂

(開了facebook page, 請like及follow, 你的支持是我最大的鼓勵寫下去。)

US stock(置頂文)  (update: 20201220)

本來預備繼續幾篇美股五年回顧, 但近日事忙, 待假期期間再寫寫

話說昨天有朋友跟我說美股要大調整了

但經過近月極速破頂, 三月原來是一個派錢時機之後, 極多資金已經選擇買入美股避免貶值, 貶值意思是同一樣東西要用貴的價錢才能買回, 大型一點是住宅, 小型一點就是食飯, 全部都每年加價, 再加價, 沒完沒了

所以現在繼續被迫參與資產增值遊戲, 參加者可以很主動, 也可以很被動

主動型: 留意最新爆升股, 一注獨贏之類, 博到幾隻開大就真是Merry Christmas

被動型: 根本被迫參與賽事, 但根本一點點興趣也沒有, 所以是但求其買大型科網股或QQQ / VOO等指數, 一注獨贏, 長線持有, 你升升跌跌關我鬼事, 我總之就被迫參與, 只要手上資金不貶值, 就叫做贏了, 所以我常跟人說, 「你齋買唔睇, 美股適合你多啲, 你當一年多15-20%, 世界第八大奇跡, 十年你想買回自由, 想去旅行, 想休息一下, 或者有其他人生大計, 可能會適合你」, 得唔得未知, 但唔賭就接近輸了一半 (10年 VOO當升值一倍, 即你手上資金自動貶值一半)

你日又講美股, 夜又講美股, 你有什麼貼士先? 又要講, 我又再講下, 返正買了就會買, 不買的就怎樣也不買

大型股: MSFT, AAPL做膽, QQQ就指數不用煩, V, MA就博疫情過後大幅跑贏, 另外再拖ADBE, NOW, CRM, MSCI, MKTX, SPGI

中小型: 一大堆, 請參考US stock(置頂文) , 看到你不看, 如CRNC, NET, ZS, CRWD, OKTA, MDB, DDOG, DT, ESTC, VEEV, SQ, SE

近月IPO: 升到你不信, 多幾年升多幾倍又何妨, 如U, FUBO, SUMO, ASAN, 詳情自己看, 潛力優厚, 每隻買啲相信幾年有收成

另外再加Bitcoin + ETH, 兩萬幾美元bitcoin, 下年能否上USD$100K? 值得留意。

==

你的聖誕之選及2021年之選是什麼? 歡迎分享一下。

==

相關文章

進化與進步+回顧一周美股市況+個人倍升股分享



5 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 我睇左你的blog後,早幾個月開始月供QQQ, MSFT, V, SQ等......雖然每隻只係1股, 暫時感覺良好, 因為只需buy and hold,晚晚 訓得好, 而家放幾個星期假仲訓到自然醒~~
    相信10年後一番新景象。呢排研究緊虛擬貨幣同blockchain, 可惜 我係澳門人,用唔到wirex card,澳門又無代買所, 又唔可以入金去國際交易所, 所以買唔到ETH, 而家唯有等疫情後去HK, 台灣旅行時買下, 另外請問你係用冷錢包Ledger嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 月供幫到手就好, 有人會嫌慢, 有人覺不適合, 人人不同看法

      我不是太熟悉加密貨幣WALLET那些東西, 建議可看看 Crypto Casey

      https://cryptocasey.com/

      刪除
    2. 別客氣, 可以去FB了解最新的美股資訊

      https://www.facebook.com/%E7%BE%8E%E8%82%A1%E7%A7%91%E7%B6%B2%E8%82%A1%E9%95%B7%E6%9C%9F%E6%8A%95%E8%B3%87-102224831678126/

      刪除